Sprawozdanie ewaluacyjne z zajęć Zadanie nr 2: „ICT – przygotowanie do uzyskania międzynarodowego certyfikatu ECDL”prowadzonych w ramach projektu: Doskonalenie kompetencji kluczowych i zawodowych uczniów ZSP nr 2 RCKUiP im. T. Kościuszki w Łowiczu

23.06.2013 10:34

logo

okres od 06.10.2012 do 20.04.2013

  1. Imię i nazwisko osób prowadzących zajęcia: Maria Laska
  2. Ilość i liczebność grup uczestniczących w zadaniu z podziałem na płeć, w tym:
  • liczba uczniów (8 dz./ 8 chł.) którzy rozpoczęli udział w zadaniu – 1 grupa
  • liczba uczniów (dz./chł.) którzy przerwali udział w zadaniu;
  • liczba uczniów (8 dz./ 8 chł.) którzy zakończyli udział w zadaniu (zakończyli cykl nauczania).
  1. Liczba zrealizowanych godzin w danym okresie sprawozdawczym: 96
  2. Średnia frekwencja na zajęciach z podziałem na płeć.(100%  dz./ 100%  chł.)
  3. Stosowane metody i formy pracy: zgodne z założeniami zawartymi w projekcie.
  4. Diagnoza - wstępne badanie / pomiar / wiedzy i umiejętności uczestników
    ( zgodne z projektem ) oraz osiągnięte wyniki.

Dane dotyczące wstępnego pomiaru wiedzy obejmowały:

  • liczbę uczestników objętych badaniem z podziałem na płeć: (8 dz./ 8 chł.)
  • zastosowane narzędzie: test na wstępie i test końcowy
  • skalę oceny zastosowanych narzędzi do przeprowadzenia badania: narzędzia przeznaczone do badania spełniały wymogi założone w projekcie
  • wyniki badania w ujęciu ilościowym i procentowym ( ilość z podziałem na płeć,
     oraz procent uczniów, którzy osiągnęli dany wynik / ocenę przeprowadzonego badania);

 

Struktura  uczniów biorących udział w projekcie:

Chłopcy - 50%

Dziewczynki - 50%

Przyrost wiedzy i umiejętności uczniów

Skala ocen

Diagnoza wstępna

Diagnoza końcowa

chłopcy

dziewczęta

chłopcy

dziewczęta

8

%

8

%

8

%

8

%

0 - 20

2

25

1

13

0

0

0

0

21 - 40

2

25

5

63

0

0

0

0

41 - 60

4

50

2

25

0

0

0

0

61 - 80

0

0

0

0

2

25

3

37,5

81 - 100

0

0

0

0

6

75

5

62,5

 

Jak widać na załączonych wykresach,  uczniowie zdecydowanie poprawili swój wynik w porównaniu z diagnozą wstępną  Na 10 uczestników projektu wszyscy poprawili swoje wyniki – praktycznie o 100%

Uwagi i sugestie dotyczące realizowanych zajęć.

Zajęcia prowadzone zgodnie z harmonogramem, bez uwag.

Krzysztof Łukasik

Pliki do pobrania: