Wycieczka do Trójmiasta

24.09.2019 8:27

W dniach 19-20 września 2019 r. klasy II TAM i II TIN A , pod opieką Pani Jolanty Dębskiej, Pani Ilony Kosiorek i Pani Iwony Wiankowskiej były na wycieczce w Trójmieście.

Wyjechaliśmy o godzinie 7.00 rano spod szkoły. Około 13.00 byliśmy już w Gdyni. Pierwszy dzień spędziliśmy bardzo aktywnie w parku rozrywki Adventure Park. Pod opieką instruktorów wspinaliśmy się po siatkach, drzewie oraz po ściankach wspinaczkowych. Strzelaliśmy też z wiatrówek i łuków, pokonywaliśmy kolejne przeszkody w parku linowym. Zjeżdżaliśmy tyrolkąo łącznej długości ok. 500m. Z punktów przepięcia umiejscowionych w koronach drzew rozpościerał się piękny widok na Zatokę Gdańską. Śmiałkowie, którzyzdecydowali się na „skok adrenaliny”, skakali z platformy położonej ok. 18 m nad ziemią.

Noc spędziliśmy w pensjonacie Astra w Jantarze. Po obfitym śniadaniu wyruszyliśmy na zwiedzanie „ bursztynowego stadionu” -Energa w Gdańsku. Siedzieliśmy na miejscach zawodników i miejscach VIP-owskich. Widzieliśmy całe zaplecze stadionu - szatnie zawodników i gabinet regeneracji. Poznaliśmy też historię miejscowego klubu Lechii Gdańsk.

Następnie przejechaliśmy na molo w Sopocie , gdzie dopisała nam wyjątkowo ładna pogoda, dzięki której mogliśmy podziwiać piękne morskie widoki i łapać ostatnie letnie promienie słońca.

Później, po powrocie do Gdańska, spacerowaliśmy wraz z przewodnikiem po pięknejStarówce tego miasta podziwiając zabytki.

Naszą wycieczkę zakończyliśmy zwiedzaniem Europejskiego Centrum Solidarności., gdzie poznawaliśmy historię ruchu solidarnościowego i pokojowej rewolucji, która zmieniła oblicze całej Europy Środkowej i Wschodniej.

Po dwóch dniach pełnych wrażeń wróciliśmy do Łowicza ok.21.30.